مرکز تماس 28421170- 021

سوالات متداول

تیک فروشنده مورد اطمینان چیست؟

فروشگاه‌های معتبر و با قدمتی که چندین سال است با ساعت پارک همکاری می‌کنند و در این مدت هیچ‌گونه شکایتی از طرف خریداران از این فروشگاه به دست ما نرسیده، از تیک سبز رنگ فروشنده مورد اطمینان برخوردار می‌شنود تا خریداران عزیز با خیال راحت و فراق خاطر بیشتری از این فروشگاه‌ها خرید کنند.

چگونه می‌توانم ساعت مورد نظرم را پیدا کنم؟

شما از چند طریق می‌توانید برای پیدا کردن ساعت مورد نظرتان اقدام کنید: با کلیک و مراجعه به لینک خرید ساعت در منوی سایت و سپس استفاده از فیلترهای موجود. با جستجوی برند و یا مدل مورد نظرتان از طریق نوار جستجوی وب سایت. از طریق دسته‌بندی‌های موجود مانند پیشنهادات برتر و یا ویترین فروشگاه‌های در صفحه اول سایت.

چگونه می‌توانم ساعت مورد نظرم را خریداری کنم؟

مشخصات تماس هر فروشگاه و یا فروشنده در کنار محصولش درج‌شده و شما می‌توانید بدون هیچ واسطه‌ای با آن‌ها تماس بگیرید و پس از کسب اطمینان، ساعت مورد نظرتان را خریداری کنید.

آیا ساعت پارک روی ساعت ما قیمت‌گذاری می‌کند؟

قیمت ساعت شما فقط و فقط به نظر خود شما عزیزان بستگی دارد و ساعت پارک هیچ‌گونه قیمت‌گذاری بر روی محصول شما نمی‌کند.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

چگونه می‌توانم اطلاعات خود را ویرایش کنم؟

پس از ثبت‌نام شما می‌توانید با نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه کاربری خودتان شوید و تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید.

چگونه می‌توانم ساعت خود را در ساعت پارک آگهی کنم و به فروش برسانم؟

فروشندگان عزیز می‌توانند با ورود به لینک فروش ساعت در منوی وب سایت و انتخاب قسمت مربوط به خود یعنی فروشگاه داران یا تک فروش‌ها، ثبت‌نام کرده و پس از انتخاب بسته مورد نظرشان و پرداخت وجه، وارد صفحه شخصی خود شوند و اقدام به درج محصول کنند.